Foto Galeri

‘İskandinav pazarında yüzde 10 artış var’

167

 

 

FUAR sezonu boyunca 10 binlerce basın mensubunun akredite olarak yapılan çalışmaları duyurduğunu söyleyen Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkan Yardımcısı Hızır Bozdoğan, “Görsel ve yazılı medya, Alanya güzelliklerini potansiyel pazarlara anlatabilmek için en etkili yöntemlerden birisi. Bu sebeple yurtdışı fuarlarda basın kuruluşları ile görüşmeler sağlayıp tanıtım performansımızı arttırıyoruz” dedi.

‘ERKEN REZERVASYON ARTIYOR’

Alanya turizmini daha yukarıya çekmek için Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) çatısı altında üst seviyede çalışmalar gerçekleştirildiğini belirten Bozdoğan, “Şimdiye kadarki katıldığımız fuarlarda yaptığımız görüşmeler gelen turist sayısında artış olacağı yönünde bize ışık tutuyor. İskandinav pazarında geçtiğimiz yılın erken rezervasyon oranına göre yüzde 10 artış gözlemliyoruz. Ayrıca Rus pazarının erken rezervasyon oranında önceki yıla göre yüzde 5 dolayında yükselme var” açıklamasında bulundu.

HAVALİMANI ÖN PLANDA

Fuarlar boyunca özellikle Gazipaşa Havalimanı’nı acente ve tur operatörlerine daha iyi tanıttıklarını dile getiren Bozdoğan, “Antalya yerine bu havalimanını kullanmaları durumunda kar marjlarında olacak pozitif değişikliği anlatıyoruz. Gazipaşa Havalimanı’nda ne kadar çok trafik sağlarsak Alanya turizmi paralel olarak büyüyecektir ve bu durum direkt veya dolaylı yoldan herkesin faydasına olacaktır” dedi.

TANITIMLAR SÜRÜYOR

Alanya, ALTAV çatısı altında Litvanya, Slovakya, İstanbul, Belçika, Letonya, Estonya, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Sırbistan, Macaristan, Almanya, Romanya, Rusya, İsveç, Ukrayna, Azerbaycan, Kazakistan ve Saraybosna’da tanıtımlarına devam edecek.

 




Foto Galeri